Monday, March 26, 2018

شش کافه بسیار شیک برای اوقات فراغت در شهر دبی



دبی یک شهر بسیار ایده آل برای سفر است که در آن میتوانید به خرید بپردازید و همه فرشگاههای این شهر از بوتیک های کوچک تا فروشگاه های بزرگ را یکی پس از دیگر مورد بازدید قرار دهید. در حین این گردشهای کوتاه روزانه برای خرید در تور دبی به یقین لحظاتی هستند که شما نیاز به استراحت کوتاهی دارید. در چنین شرایطی یکی از انتخابهای خوب آن است که به یکی از کافه های شیک این شهر بروید و دقایقی را در آنها به نوشیدن یک نوشیدنی گرم یا خنک بگذارنید و پس از رفع خستگی برای ادامه تور لحظه آخری دبی خود آماده شوید. در اینجا ما قصد داریم به معرفی شش کافه بسیار شیک دبی بپردازیم که در هنگام سفر شما میتواند نقش موثری در کسب لذت و پر کردن اوقات فراغت شما داشته باشد.

1. کافه هارپر بازار

این کافه بسیار شیک در بخش دی 3 یا همان بخش طراحی دبی قرار گرفته است و نخستین کافه هارپر بازار جهان است. در طراحی این کافه به صورت گسترده ای از ایده های نمادین مجله مد هارپر بازار الهام گرفته شده است و به نوعی تداعی کننده نگاه این مجله معتبر حوزه مد و سبک طراحی آن می باشد. برای بازدید از این کافه باید به بخش مرکزی شهر دبی بروید. در این جاذبه گردشگری شما میتوانید طعم غذاهای سبک و نوشیدنی های فرح بخش متفاوت و دل انگیز متفاوتی را بچشید و ساعت یا دقایقی را در محیط بسیار مدرن آن به استراحت و گفتگو با دوستان یا خانواده خود بگذارنید. این کافه یکی از مکان هایی است که در آن گردشگران دوست دارند با تهیه عکس های سلفی حضور خود را در این جاذبه گردشگری و شهر دبی به دوستان و خانواده خود اعلام کنند.

2. کولیناری بوتیک

این کافه زیبا محل ارائه تعدادی از دل چسب ترین خوراکی شهر دبی می باشد. کولیناری بوتیک جایی نیست که تنها علاقمندان به صرف غذا و نوشیدنی را به سوی خود جذب کند، بلکه محلی است که در آن شما میتوانید نکاتی را در مورد آشپزی بیاموزید. در طراحی این کافه از تزیینات مینیمالیستی و معاصر استفاده شده است و یک محیط عالی برای گذراندن دقایق با دوستان و همراهان یا حتی برگزاری جلسات کاری خلق شده است. یکی از موضوعاتی که باعث شده است کافه کولیناری بوتیک به یکی از جاذبه های گردشگری مهم شهر دبی تبدیل شود آن است که به مشتریان اجازه داده می شود تا از نزدیک شاهد فرآیند آماده شدن مواد غذایی و سرو نوشیدنی باشند و نکات جدیدی را در مورد هنر آشپزی و پذیرایی بیاموزند. این کافه منحصر به فرد در جمیرا شهر دولی قرار دارد و مکان بسیار ایده آلی است که در آن میتوانید بعد از یک روز پر هیاهو، شلوغ و سرشار از خرید به استراحت و کسب لذت بپردازید.

3. کافه پارکرز                                                 

چه چیزی میتواند بهتر از کافه ای باشد که در قلب بزرگترین مرکز خرید جهان قرار گرفته است؟ گردشگرانی که در تور دبی خود برای خرید به دبی مال می آیند معمولا دوست ندارند که در میانه برنامه خرید خود در این مرکز خرید عظیم مجبور شوند که از دبی مال خارج شوند تا بتوانند استراحت کنند یا چیزی بنوشند. کافه پارکر که در قلب این مرکز خرید جهانی قرار دارد در سطح این شهر به خاطر سرو قهوه هایی منحصر به فرد مشهور است. اما نکته دیگری نیز درباره این جاذبه گردشگری وجود دارد که حتما باید از آن آگاه باشید: برای ورود به این کافه و بهره مند شدن از خدمات گردشگری بی نظیر آن باید کلید طلایی آن را در اختیار داشته باشید. این کلیدهای طلایی در مکانهای متفاوتی از شهر دبی در دسترس علاقمندان قرار دارند و در موقعیتهای متفاوتی با اعلام کافه به مشتریان واگذار می شود. با برخورداری از این کلیدهای طلایی شما میتوانید در یک محیط کاملا خصوصی به همراه دوستان و خانواده خود لحظات و دقایقی را به صرف نوشیدنی های گرم و قهوه های منحصر به فرد این کافه بسیار مشهور بگذارنید.

4. براز

برای کسانی که به یک اندازه به خرید و نوشیدن قهوه علاقه دارند کافه براز یکی از بهترین مکانهایی است که میتوانند از آن بازدید کنند. این کافه بسیار باکلاس که به خاطر سرو قهوه های بسیار خوش طعم و تازه مشهور است یکی از محبوب ترین کافه های شهر می باشد که همواره باعث جذب بسیاری از گردشگرانی می شود که در تور دبی حضور دارند. کافه براز مفختر است که در منوی نوشیدنی های خود سنتی را خلق کرده است که در آن شما می­توانید همزمان شاهد سنت­های شرقی و غربی در پذیرایی از مهمانان و مشتریان این کافه باشید. به هر صورت هر فردی که در شهر دبی به کافه گردی مشغول باشد امکان ندارد که از نوشیدنی های بسیار خوشمزه کافه براز نچشیده باشد و طعم لذت بخش آن را فراموش کرده باشد. اگر به اندازه کافی وسوسه شده اید تا از طعم قهوه های بی نظیر کافه براز بچشید در تور خود به دبی میتوانید به خیابان الصفا بروید و از فضای بسیار مدرن و قهوه های دلنشین این کافه نهایت لذت را ببرید.

5. کافه همپتون

برای رسیدن به کافه همپتون نیاز نیست زحمت زیادی را متحمل شوید. این کافه فاصله بسیار اندکی با ساحل کایت شهر دبی دارد و تنها با یک قدم زدن چند دقیقه ای میتوانید به این جاذبه گردشگری شهر دبی برسید و لذت نوشیدن قهوه داغ را در یک مکان دل­انگیز که یک منظره اعجاب انگیز از ساحل را برای شما فراهم کرده است ببرید. این کافه در طراحی فضاهای خود به گونه ای عمل کرده است که ضمن انتقال حس حضور در یک فضای مدرن نهایت راحتی و آرامش برای مشتریان کافه همپتون فراهم شود تا بتوانند از دقایقی که در اینجا حضور دارند نهایت لذت را ببریند. اگر روزی به این کافه رفتید و طعم نوشیندنی های داغ و خوشمزه آن را چشیدید خواهید دید که از نظر مکانی این کافه منحصر به فرد است. چرا که می توانید یک چشم انداز بسیار زیبا از جاده ساحلی جمیرا را نظاره کنید و لحظات مسرت بخشی را برای خود و خانواده خود بسازید.

6. کافه فورتون و میسون

این کافه از یک نظر بسیار منحصر به فرد می باشد: نمایش سنت های یک کشور دیگر در کافه داری در قلب شهر دبی. کافه نورتون و میسون در فضای خود و همچنین خدماتی که به مشتریان ارایه می دهد بر اساس سنت بریتانیایی عمل می کند و همین مسئله باعث شده است که این کافه به یکی از بهترین و مهم ترین کافه های شهر دبی مبدل شود. کافه فروتون و میسون در دبی مال قرار دارد و کسانی که برای خرید به این مرکز تجاری آمده اند میتوانند به راحتی به فضای منحصر به فرد و بریتانیایی این کافه دسترسی داشته باشند و از منظره خاص این کافه که دیدن برج بلند خلیفه را میسر می کند نهایت لذت را ببرند. اینجا یک مکان بسیار دوست داشتنی است تا شما در تور دبی خود از نوشیدن چای نهایت لذت را ببرید و همانگونه که خریدهای خود از بهترین برندهای جهانی را مرور می کنید یک خاطره دلنشین از نوشیدن چای در قلب تجاری شهر دبی را بسازید. در طراحی فضای این کافه شما شاهد تزییناتی خواهید بود که عتیقه هستند و همه به نوعی بازتابی از فرهنگ انگلیسی ها در نوشیدن چای است.

No comments:

Post a Comment